Μελετήστε τόν κώδικα τῆς Turtle.java καί παρατηρήστε ὃτι ο κώδικας διαχειρίζεται οὐσιαστικά τήν κίνηση τῆς νοητῆς χελώνας, ἐνῶ γιά τίς ἀπεικονίσεις ἐπαναχρησιμοποιεῖ τίς δυνατότητες τῆς StdDraw. Παρατηρῆστε ἀκόμα ὃτι ἡ "κατάσταση" τῆς κίνησης τῆς χελώνας κωδικοποιεῖται πολύ ἁπλά μέσα στά ἀντικείμενα Turtle (x, y, angle).
Κατεβάστε τόν κώδικα τῆς Picture καί εἰσάγετέ τον στό περιβάλλον σας τοῦ Eclipse. Χρησιμοποιεῖστε τήν javadoc γιά να δημιουργήσετε τά σχετικά ἐγχειρίδια. Χρησιμοποιεῖστε τίς δυνατότητες τῆς Picture γιά νά ἐπεξεργαστεῖτε εἰκόνες.
1 σχόλιο:
an xrisimopoieito vx,vy gia tin anaparastasi tis kinisis anti gia step kai tin gwnia den tha itan o kwdikas pio xekatharos?
Δημοσίευση σχολίου